  • Data: 2011-02-15 07:03:00
    Temat: Re: Umowa notarialna i oczywisty b??d
    Od: Maruda <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-14 21:27, kam pisze:

    > a to trzeba coś robić?

    Tytułem anegdoty, coś może niedokładnie przytoczę, bo czytałem to blisko
    40 lat temu w którejś książce Borhardta. Protokół zdawczo - odbiorczy
    liniowca pasażerskiego:
    "Statek TSS "Kościuszko" zdan kapitanem Eustazym Borkowskim kapitanu
    Mamertu Stankiewiczu w stanie takim, w jakim jest." Data, dwa podpisy.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.