  • Data: 2005-01-26 16:40:28
    Temat: Re: Umowa najmu - opieki nad mieszkaniem
    Od: "Edi" <t...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej,
    nie jestem prawnikiem, ale z doświadczenia mogę powiedzieć /sama wynajmuję/,
    że wystarczy podpisać umowę użyczenia lokalu. Teoretycznie użyczający
    powinien odprowadzać podatek od HIPOTETYCZNEJ wysokości czynszu, ale to
    TEORETYCZNIE. A ile ludzi wynajmuje na dziko... chyba nie muszę mówić.
    Wątpie, żeby był to proceder ścigany - wtedy nie byłaby to tak nagminna
    praktyka.
    :-)

    Dzieki takiej umowie użyczenia właścicielka będzie miała ew. podstawę do
    roszczeń wobec was /np. za zniszczenie mieszkania/, a dopóki nic się nie
    wydarzy, nikt nic nie będzie wiedział i szaaaa... jak po śmierci organisty :-
    )

    Pozdrawiam.