    From: "tg" <a...@b...cpl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa darowizny-chcą ze mnie zrobić potwora
    Date: Mon, 15 Feb 2010 21:26:17 -0000

    "manfred" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:3bd2.00000014.4b79a7e7@newsgate.onet.pl...
    > największym kłamstwem jest opisane jakoby ja przejawiał rażącą
    > niewdzięczność w stosunku do mojego dziadka czyli wg słów babci
    > i adwokata(że nie okazuję jej zwykłego ciepła i serdeczności)

    smiem twierdzic czy to wystarczy zeby bylo mozna stwierdzic
    razaca niewdziecznosc

    generalnie sugerowalbym rozejrzec sie za swiadkami ze tam czesto
    bywales, robiles zakupy itp, itd.

    jezeli potrafisz udowodnic ze to ty oplacales czynsz (pokwitowania
    - tylko zeby sie nie okazalo ze je jej 'ukradles', potwierdzenia
    przelewu z twojego konta) czy ogolnie przekazywales jakies
    srodki to bedzie to jeden z glownych srodkow zeby wykazac ze nijak
    o razacej niewdziecznosci mowic nie mozna