    From: kuba <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa, a czas na wypowiedzenie...
    Date: Sun, 17 May 2009 15:24:39 +0200

    Maciek C pisze:
    > Witam wszystkich! Prosiłbym o wyjaśnienie pewnej sprawy , która nie
    > daje mi spokoju... Jakiś czas temu zawarłem z pewną firmą umowę na
    > świadczenie pewnych usług internetowych... Umowa została podpisana na 10
    > miesięcy. W umowie jest osobny punkt okreslający czas trwania umowy,
    > gdzie podane są daty od do. Jest tez zapis, że owa umowa po tym okresie
    > (czyli od daty zakończenia) przechodzi na czas nieokreślony i w
    > przypadku rezygnacji obowiązuje 3 miesięczny okres wypowiedzenia. Nie
    > jest nic napisane na temat czasu wypowiedzenia w trakcie obowiązywania
> [...]

    Z tego co napisałeś wynika, że musisz zaczekać, aż umowa przekształci
    się w umowę na czas nieoznaczony i dopiero wtedy złożyć oświadczenie o
    wypowiedzeniu, skutkujące tym, że umowa wygaśnie po 3 miesiącach od
    momentu wypowiedzenia - czyli w październiku. Pytanie, czy na pewno
    napisałeś całą prawdę ;) Może przepisz odpowiednie fragmenty albo
    zamieść gdzieś tę umowę, to się zobaczy...

    pozdrawiam
    kuba