eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUmorzenie postępowania przed rozpoczęciem rozprawy (kpk)?Re: Umorzenie postępowania przed rozpoczęciem rozprawy (kpk)? PILNE!!! Prośba o info
  • Data: 2008-02-11 23:14:29
    Temat: Re: Umorzenie postępowania przed rozpoczęciem rozprawy (kpk)? PILNE!!! Prośba o info
    Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Lut, 23:00, kam <x#k...@w...pl#x> wrote:

    > napisz wniosek o umorzenie a artykuł zostaw sądowi
    > zresztą gdybyś od czasu pierwszego pytania zaczął czytać kpk, to już byś
    > znalazł
    >
    > KG

    I nawet znalazłem, ale czy to aby na pewno to? art 339 par. 3 pkt 2
    Tylko dowcip też w tym kiedy można składać taki wniosek. czy także po
    przeprowadzeniu posiedzeia pojednawczego?

    Gdyz skoro sąd juz skierował sprawę na posiedzenie pojednawcze to
    jakby osądził zasadność prowadzenia postępowania. Tym bardziej kiedy
    juz jest prowadzone postępowania i są rozprawy to taki wniosek coraz
    mniej wydaje się zasadny. Tak sie nad tym zastanawiam. W takim razie
    czy jest jakaś ścisła granica kiedy taki wniosek należy składać, a
    kiedy juz nie?

    1.czy będzie błedem jeśli nie złożę takiego wniosku przed posiedzeniem
    pojednawczym?
    2.czy moge złożyć taki wniosek słownie na posiedzeniu pojednawczym?
    3. czy mogę zapowiedzieć na posiedzeniu pojednawczym, że złoże taki
    wniosek i wstepnnie go uzasadnić?

    I jednym zdaniem co najlepiej zrobic?

    mam zamiar zapowiedzieć na posiedzeniu pojednawczym, że złoże taki
    wniosek w ciągu 3 dni.

    Prośba o opinie.