  • Data: 2004-01-19 03:22:42
    Temat: Re: Umieszczanie informacji na portalu
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <buej6n$8a4$1@inews.gazeta.pl>, bart wrote:
    > czy dobry wyciagam wniosek ze dopoki ktos nie sprawia problemow
    > a pozwala mi na umieszczanie jego dorobku naukowego, artystycznego
    > na podstawie umowy ustnej albo mailowej to moge to robic?
    W świecie idealnym jest to wniosek poprawny :)
    Jednakże, jeśli uznasz, że nie sprawi to tym potencjalnym pasjonatom zbyt
    wielkiego kłopotu, to ja bym sugerował jednak jakieś pisemne przyzwolenie.
    Z ustnymi umowami zwykle dość ciężko jeśli idzie o stronę dowodową, a
    ludzie są różni i może im się coś odwidzieć.

    Wystarczy MZ jak dasz: "Wyrażam zgodę na zamieszczenie materiałów takich a
    takich, tam i tam, z zastrzeżeniem że na moje pisemne żądanie zostaną one
    niezwłocznie usunięte. Jednocześnie oświadczam, że wszelkie prawa
    autorskie do ww. materiałów należą do mnie."

    --
    Marcin