  • Data: 2009-11-12 00:05:32
    Temat: Re: Ukrzyzowany pedofil
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 11 Nov 2009, Andrzej Lawa wrote:

    > Sorki, teraz ja nie doczytałem, bo założyłem, że analogia będzie spójna ;->
    >
    > Albo zamień karę z tego gwałciciela na więzienie, albo babcia musi
    > popierać karę śmierci.

    A mogę coś ad absurdum?

    Czy owa babcia może być zwolennikiem, aby niektórym ludziom jednak
    wydawać prawo jazdy (na przykład), mimo, że sama w życiu by na rower
    nie wsiadła?
    BTW:
    Czepiam się *nie* samej kary i wniosków nt. kary śmierci, co argumentacji:
    "popierać może *tylko* ktoś kto jest zdolny"; w niej jest logiczny błąd:
    znaczna część społeczeństwa ma za mało hipoktyzji, żeby zostać np.
    politykiem, tak dla przykładu (i jak mi się wydaje).
    A jednak popierają polityków.
    I nazywasz ich hipokrytami mimo ich braków w poziomie hipokryzji ;)

    pzdr, Gotfryd