  • Data: 2011-06-07 07:52:47
    Temat: Re: Ukrycie faktów przy zawieraniu umowy ratalnej
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07-06-2011 09:32, Andrzej Ława pisze:

    > Przesadzasz. Te umowy nie są aż tak rozbudowane i dużo nie potrzeba,
    > żeby się z nimi zapoznać.
    >
    > No, ale ja jestem "molem książkowym" i nie mam alergii na słowo pisane ;->

    Ok, przeczytasz i co dalej? (nawiasem mówiac tam często jest odesłanie
    do tabeli opłat i prowizji istytucji kredytującej, której to tabeli
    zwykle w sklepie nie ma nawet)

    Większości takich umów nie ma opcji rezygnacji z karty już w momencie
    podpisywania umowy. Jest szablon, poprawki są niedopuszczalne, warunki
    nie podlegają negocjacji.
    Wiec albo bierzesz jak jest i potem się martwisz, jak skasować kartę,
    ale rezygnujesz z rat. Trzeciej opcji zwykle nie ma.

    Ja w ciągu ostatniego roku zdecydowałam się dwa razy kupić jakiś sprzęt
    za gotówkę zamiast na raty właśnie ze względu na te karciane dodatki.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813