  • Data: 2024-07-02 04:13:24
    Temat: Re: Ukraincy wypie....ac !
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-07-01, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > NIe chce mi się szukać, ale zwykle wypada od kilku do kilkunastu osób o
    > danym inmieniu i nazwisku. Zwykle wystarczy garść informacji z tego co
    > pisaeś na usenecie, żeby zawęzić do jednego bądź dwóch osób z innych źródeł.
    >
    > Oczywiście zakładając że podajesz prawdziwe dane.

    No własnie trik polega na tym, że nie wiesz czy podaję, a jesli się
    postaram, nie będziesz wiedział. W najlepszym wypadku musiałbyś mnie
    poprofilować na poziomie np. wiedzy merytorycznej (jesli są takie dane).
    Jesli sam nie jesteś specjalistą, to będzie to wymagało albo dużo czasu
    albo pieniędzy, albo w ogóle nie będzie wykonalne.

    Z tym, że to wszystko jest poniekąd rzecz wtórna, bo w pierwszym rzędzie
    istotne jest oszacowanie, udostępnienie jakich informacji może wyrządzić
    szkodę, oraz, czego trzeba (w szerokim zakresie włączając profilowanie
    "napastnika) żeby takie informacje mógł ktoś skutecznie wykorzystać.

    A jak się już oszacuje, to zwykle wychodzi, że znajomość tego nazwiska i
    imienia ma niewielkie znaczenie. Ogólnie jedyny powód, dla którego można
    unikać podawania, to "dla świętego spokoju".

    --
    Marcin