  • Data: 2008-03-16 19:02:20
    Temat: Re: Ukradli mi rejestracje :(
    Od: "|<onrad" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Fantom pisze:
    > pzy
    >
    > Co mi moze maks grozic jak mnie zatrzymaja ?

    mandat (nie znam kwoty), zatrzymanie prawa jazdy w zamian za ktore
    dostaniesz papierek z wpisem ze masz okazac przy odbiorze prawka ze masz
    juz blachy.

    pisze na podstawie braku badn, stluczonej szyby itp, ale to chyba mniej
    wiecej o to samo chodzi: jazda samochodem ktory nie powinien byc
    dopuszczony do ruchu

    --
    body {
    name: '|<onrad Karpieszu>|';