  • Data: 2006-04-06 18:41:23
    Temat: Re: Udostępnianie warezów i piratów na emule
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:2616104.5cxUubMYcu@olgierd.org...
    > Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Piotr Kubiak* wypowiedziała
    > te słowa:

    > W amerykańskich filmach robią to tak: "Mr Donson, mamy informację, że
    > ten rewolwer był zarejestrowany na pana" albo "balistyk powiązał
    > wystrzeloną kulę z pańską bronią - co pan na to?" i gość albo pęka albo
    > zaczyna mieszać. I wpada.

    Z ciekawości zadzwoniłem do KGP z rewelacyjnym odkryciem, cytuję: "kilka
    milionów polaków prowadzi dzialalność przestępczą udostępniając chronione
    prawem pliki". Nie byli zainteresowani łapaniem "a gdzie my ich wszystkich
    wsadzimy?".
    ROTFL mhehe, poruszę ten temat kiedyś na zagranicznym forum.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/