eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUczelnia wymaga zaswiadczenia o ubezpieczeniu NNW poza nia. › Re: Uczelnia wymaga zaswiadczenia o ubezpieczeniu NNW poza nia.
  • Data: 2008-10-24 18:45:23
    Temat: Re: Uczelnia wymaga zaswiadczenia o ubezpieczeniu NNW poza nia.
    Od: Czarek <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Karol Y" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > A na jaką podstawę prawną się powołują? Bo co do zasady trudno
    > przegrzebywać wszystkie możliwie źródła w celu stwierdzenia, czy gdzie ś
    > tam nie ma podstawy takiego żądania. To oni powinni postawę takiego
    > zadania podać.

    Ja, na swojej uczelni, również zadałem pytanie o podstawę prawną...
    Odpisano mi, m.in.: "W odpowiedzi na Pana maila, uprzejmie wyjaśniam, że
    ochrona ubezpieczeniowa od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) dla
    studentów (...) oferowana przez (...) stanowi odpowiednik -
    uregulowanego przepisami ustawy z dnia 13 października 1998 r. o
    systemie ubezpieczeń społecznych - ubezpieczenia z tytułu wypadków przy
    pracy i chorób zawodowych (ubezpieczenia wypadkowego). [...dalej dwa
    akapity typowo marketingowego gadania...]
    Ponadto - w nawiązaniu do uprzednio przekazanej informacji - pragnę
    podkreślić, iż oferowane ubezpieczenie NNW jest dla studentów (...)
    dobrowolne."

    Pozdrawiam

    Czarek