    From: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uciążliwi sąsiedzi!!!
    Date: Fri, 10 Jun 2005 15:22:24 +0200

    Użytkownik Przemek R... napisał:

    > ja osoboscie nie kupowalem ale zmienialem.
    >
    > Trudno by nowy lokator nowe zasady wprowadzal.

    Przede wszystkim zachodzi pytanie, czy ten "dosyć duży korytarz" nie był
    przypadkiem pierwotnie przeznaczony do celów rekreacyjnych. W latach '60
    były np. takie pomysły, żeby integrować lud pracujący miast i wsi m.in.
    w formie wspólnego spędzania czasu. Resztki takich pomysłów można na
    przykład spotkać na warszawskim osiedlu Za Żelazna Bramą.

    "Pierwszą instancją" będzie tutaj na pewno właściciel budynku,
    szczególnie w sprawach porządkowych (czyli mebli)

    Poza tym, tak z życiowego punktu widzenia, życzliwy sąsiad bardziej się
    przyda, niż nieżyczliwy ;-) Może warto wziąć na wstrzymanie?

    M.