  • Data: 2002-11-01 12:49:23
    Temat: Re: Uciazliwi sasiedzi
    Od: "Maciej Muran" <l...@t...header> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek Niedziela wrote:
    > jako zdesperowany (juz) lokator przecietnego bloku mam nadzieje, ze
    > tutaj uzyskam porade: moimi sasiadami jest grupa studentow wynajmujaca
    > mieszkanie obok.

    Skoro wynajmuja, to chyba mieszkanie ma jakiegos wlasciciela.
    Jezeli chlopcy nie chca z Toba rozmawiac, to moze wlasciciel pogada z nimi?
    A to wszystko powinno zostac poparte zgloszeniem w administracji
    osiedla/budynku.
    Niedlugo sesja... nie masz czasem w planach cyklinowania podlóg w godzinach
    6:00 - 9:00 oraz 19:00 - 22:00? ;)
    --
    M.M.