    From: Maciek <m...@e...one.nospam.pl>
    Subject: Re: Uchwały wspólnoty mieszkaniowej dotykające mieszkańców
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 23 Mar 2011 14:33:18 +0100

    begin o nicku slawek7 napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

    > Ale z chęcią posłucham tj bajki, bo na prade mnie to interesuje i nie
    > chodzi o mnie dla jasności. Bo masz rację, że jest róznica jak ktos
    > widzi że gruz jest wynoszony bo to jest jakas uzasadniona podstawa.
    > Chodzi mi raczej o taka sytuacje że ktoś sobie np na złośc robi i mówi
    > że byc może on cos kiedys zrobił i prosze skotrolować?
    Na mój gust, gdyby do mnie przyszli, bo "chcą się przekonać" czy ja nie
    zrobiłem niedozwolonych przeróbek, a ja ich NIE zrobiłem. To zaproponuję
    zamiast rewizji ekspertyzę techniczną na ich koszt, a najlepiej na koszt
    osoby składającej takie doniesienie. Łącznie z zapewnieniem sobie prawa do
    żądania przeprosin. Ewentualna konsekwencja spowoduje, że ludzie nie będą
    tak skłonni do słuchania plotek.
    Ale jeśli ZROBIŁEM niedozwolone przeróbki, to będę starał się ich
    zastraszyć, grozić sądem, szczuć psem, Helsińską Fundacją Praw Człowieka i
    takie tam. ;)

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.