  • Data: 2006-02-24 16:49:18
    Temat: Re: Ubezpieczenie OC przy zakupie używanego auta [długie]
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jotte" <t...@W...pl> napisał:

    >Poprzedni właściciel nie wypowiedział umowy,
    Bo i nie mógł tego zrobić ;-)

    >nie zgłosił do TU zbycia auta.
    A powinien, choć tu nie ma to znaczenia.

    >Nabywca nie wiedziałę przy zakupie, że druga rata nie jest opłacona.
    A to już jego problem, bo powinien się tym zainteresować.

    >który okazałem kupującemu i on wiedział,
    Wiesz to jest akurat sprawa uczciwosci miedzy zbywcą a nabywcą.
    Dla TU nabywca z dniem zakupu przyjmuje obowiązki zbywcy i tłumaczenie
    wiedziałem lub nie IMHO niczego nie załatwia.

    >Tak.
    Sądzę, że wcześniej lub później TU wystąpi do nabywcy o zapłatę
    zaległej raty wraz z odsetkami, więc nie wiem czy warto czekać.
    Z drugiej strony, jeśli dobrze się domyślam, to w dniu kiedy drugą
    ratę należało zapłacić właścicielelm był nadal zbywca, więc to jego w
    pierwszej kolejności TU powinno scigać.

    --
    Artur Golański