  • Data: 2002-08-11 23:22:20
    Temat: Re: Uaktualniona Lista Zydow
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "jarek000000" <j...@f...pl> niebacznie popelnil
    news:aj692n$rrs$1@news.tpi.pl:
    /---------------------------------------------------
    -----------------
    [...]
    > Byto tam ok. 51 Żydów i ok. 13
    > Polaków, co oznacza że Żydzi kontrolowali sytuację i
    > zadecydowali o treści układu. Poszło im to tym łatwiej, że
    > kolaborowali z nimi tacy Polacy jak Wałęsa, Woźniakowski i
    > Wielowiejski,
    Chrzanisz to tez Zydzi!!!
    [...]
    > zadecydował se­kretarz Episkopatu Polski arcybiskup Bronisław
    > Dą­browski, Żyd. Dlatego właśnie nie było tam przedsta­wicieli
    A wylazi szydlo z worka, katolicy zawsze cos mi za duzo Zydami
    pachnieli, nawet sam Zalozyciel gdzie urodzony?
    Oczywiscie w Izraelu! Dowod: spis powszechny z 4 roku n.e.
    [...]
    > na Polskę i Polaków i wielka próba pozbawienia nas
    Nie ma juz Prawdziwych Polakow, wszyscy sa potomkami aszkenazyjskich
    Zydow, Howght alesmy dzisiaj pana Doktora oszukali, Co? A piguleczki
    poszly za okno!
    A dla innych: jak dla mnie to moze mna rzadzic czarnoskory skosnooki
    Zyd byle rzadzil dobrze i madrze i ja sam moglbym byc pod jego
    rzadami Polakiem ktoremu sie dobrze powodzi - a ze tak nie jest
    moze to Polacy mna rzadza?

    --
    pozdro
    poreba