  • Data: 2008-02-20 10:47:13
    Temat: Re: Tzw Promocja za 1zł - zostałem nabity (oszukany ?)
    Od: "tomekf" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał w wiadomości
    news:pan.2008.02.20.10.28.34@rudak.org...

    > Robią taki numer, że w koszyku jest inna cena, niż później na fakturze?
    > No to jest naprawdę przekręt na całego.

    Poczytaj sobie na: http://two.xthost.info/domeny/

    To wierzchołek góry lodowej. Na forum PiO wypowiada się przedstawiciel tej
    firmy, który sypie aktami prawnymi i udowadnia innym, że firma może zmienić
    regulamin bez wiedzy użytkowników (co za tym idzie ceny i czas trwania umowy
    po jej podpisaniu!!). Twierdzi, że klienci mają "sami sobie sprawdzać
    regulamin, bo jest na ich stronie a oni nie są firmą telekomunikacyjną, żeby
    o tym swoich klientów informować". Na wypowiedzenie regulaminu dają 14 dni,
    wychodzi na to, że masz wchodzić na stronę domeny.pl co tydzień i porównywać
    kilkanaście stron tekstu, bo oni nie poczuwają się do obowiązku żeby napisać
    głupie info na stronie. Co dopiero wysłać maila!

    Jeśli to cię interesuje służę linkiem. Przerażające jest to, że to oficjalne
    stanowisko firmy i że gdyby wszystkie firmy tak robiły to nikt z nas nie
    miałby chyba czasu na nic innego tylko porównywałby dziesiątki regulaminów z
    tym co "było na stronie" tydzień temu.

    Co do ceny na fakturze. Jest taka sama jak w koszyku - przez pierwszy rok.
    Póżniej przychodzi faktura za kilkaset albo nawet ponad 1000PLN a firma
    straszy sankcjami karnymi tych, którzy nie chcą zapłacić!