eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTrynkiewicz znowu w więzieniu... za posiadanie pornografii dziecięcej › Re: Trynkiewicz znowu w więzieniu... za posiadanie pornografii dziecięcej
  • Data: 2019-09-23 18:33:56
    Temat: Re: Trynkiewicz znowu w więzieniu... za posiadanie pornografii dziecięcej
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.09.2019 o 22:42, Piotrek pisze:
    > Nie wiem czy było, w każdym razie chyba było o tym dość
    > cicho, bo dopiero przed chwilą przypadkiem znalazłem
    > artykuł na ten temat:
    >
    > https://wiadomosci.onet.pl/kraj/wirtualna-polska-mar
    iusz-t-ponownie-trafil-do-wiezienia/twbk2xj?utm_sour
    ce=detal&utm_medium=synergy&utm_campaign=allonet_det
    al_popularne

    > "W lipcu 2015 r. Sąd Rejonowy w Gostyninie skazał
    > Mariusza T. na pięć i pół roku pozbawienia wolności
    > za posiadanie pornografii dziecięcej
    Złośliwi mówią, że system Pegasus potrafi nie tylko czytać maile, smsy
    ale ma też funkcję przesyłania danych w drugą stronę.
    Nie jestem żadnym fanem Trynkiewicza, ale jeżeli to prawda, to każdy
    może stać się w razie potrzeby posiadaczem takich plików.
    Jacek