  • Data: 2011-05-09 20:42:40
    Temat: Re: Trwa spis powszechny
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:vmoqlvdeb5pf$.1ghe9uys3uqal.dlg@40tude.net...

    > Dokładnie - za odmowę udzielenia informacji, a nie odmowę wpuszczenia do
    > domu. Miejsce nic nie zmienia.
    Czy masz na myśli, że rachmistrz może zaczepiać ludzi gdzie zechce (o to
    pytałem w poście inicjującym wątek)?
    Jaki akt prawny określa szczegółowo uprawnienia "operacyjne" nachała?
    A jak stwierdzi kto ja naprawdę jestem (legitymować przecież nie może)?
    Jeżeli będąc w 4 oczy ktoś mu odmówi zeznań to jak on to udowodni?

    Sorry, ale ja nie jestem samotną staruszką, która niecierpliwie czeka na
    tzw. rachmistrza aby choć przez kilka minut z kimś pogadać i się pozwierzać,
    bo lekarze w przychodni i sąsiadka już i tak wszystko wiedzą.

    --
    Jotte