  • Data: 2014-03-02 06:57:17
    Temat: Re: To amerykańskich sędziów jednak też da się kupić?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Piotrek wrote:
    > Przepraszam, w pierwszym wpisie nagłówek wiadomości jakoś mi się rozjechał, więc
    powtarzam:

    > Zaskakujący finał "afery futrzarskiej". Zarzuty w sprawie kradzieży drogich futer z
    jednego z amerykańskich butików wobec Moniki Głodek-Janowskiej i Janiny Drzewieckiej
    zostały oddalone - czytamy w "Super Expressie".

    > Cała sprawa z Moniką Głodek-Janowską i Janiną Drzewiecką ciągnie się od 2012 r,
    kiedy to obie panie zostały przyłapane na kradzieży drogich ciuchów z amerykańskiego
    sklepu.

    > W poniedziałek na Florydzie odbyła się pierwsza i ostatnia rozprawa oskarżonych
    Polek. Okazuje się, że zarzuty wobec obu pań zostały oddalone.

    > Przy okazji przypomniało mi się, że pojutrze przed sądem staje senator Stokłosa.
    Ten to dopiero okaże się niewinny (o ile się nie "rozchoruje" i dotrze na rozprawę).

    Ciekawe,
    poczekamy zobaczymy,
    narazie dokumenty z sądu są niedostępne.