eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTeoria prawa, a prawo polskie ? czy prawo polskie jest zgodne z prawem ?;] › Re: Teoria prawa, a prawo polskie ? czy prawo polskie jest zgodne z prawem ?;]
  • Data: 2006-05-10 17:34:36
    Temat: Re: Teoria prawa, a prawo polskie ? czy prawo polskie jest zgodne z prawem ?;]
    Od: stern <s...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tiger napisał(a):

    > A widzisz... Nie do konca. Jak nadajesz przesylke do kogos, to liczy sie
    > data stempla pocztowego.

    nieprawda. liczy się data kiedy mógł się zapoznać z treścią listu.

    > Nadajesz list do sadu / zeznanie podatkowe - liczy
    > sie data stempla.

    wyjątkowo i to jest raczej sprzeczne z logiką.
    Skoro coś komuś wysyłasz to po to, żeby się zapoznał.
    Skąd sąd czy urząd mają wiedzieć co jest w liście, który dzisiaj
    nadałeś, a oni dostaną pojutrze?

    > A co ma mnie obchodzic sytuacja, w ktorej poczta trzymala
    > moje pieniadze 2 tygodnie, choc mogla puscic wplate w 7 dni, jak zaplacilem
    > na 10 dni przed terminem? A co ma mnie obchodzic awaria w banku? Imho ten
    > przepis jest psu o dupsko potluc, bo zrzuca odpowiedzialnosc za niedorobki
    > posrednikow na szarego Kowalskiego, w dodatku za jego wlasne pieniadze.

    ten przepis chroni wierzyciela.
    Jak jesteś mi winien pieniądze, to chcę je widzieć, a co mnie obchodzą
    Twoje problemy z pocztą?
    Dlaczego wierzyciel ma za to odpowiadać?