  • Data: 2007-09-05 14:47:29
    Temat: Re: Teoretycznie o gwarancji
    Od: stern <s...@n...to> szukaj wiadomości tego autora

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 05 Sep
    2007 16:38:03 +0200, Rajmund Wrotek zeznał(a):

    > Może się mylę, ale kolega zadał pytanie teoretyczne skłaniające do dyskusji,
    > a to skończyło się napadem na niego i jakimiś obelgami.
    > Wydawało się, że to grupa dyskusyjna do dyskutowania o różnych aspektach,
    > ale...

    No tak, musimy dyskutować o tym, czy oszustwo jest oszustwem.

    > Aż boję się zapytać jakie konsekwencje prawne grożą za gwałt na kozie, bo
    > teraz ja zostanę napadnięty i wyzwany od zoofilów czy jak ich tam się nazywa
    > :-)

    On nie zapytał o konsekwencje prawne, tylko o to czy może oszukać serwis w
    podany przez siebie sposób.

    Słówka-kwiatki pt: "znajomy chce wiedzieć", "czysto teoretyczna kwestia",
    czy też "zastanawiałem się ostatnio" można spokojnie skreślić.

    http://surowiec.net.pl GG: 4494911