    From: "anakonda" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tajemnica korespondencji...
    Date: Mon, 8 May 2006 17:40:10 +0200

    Użytkownik "maciek" <m...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:e3n9so$bfr$1@news.wp.pl

    > Nie, to nie jest zwykly spam. Nie chodzi mi o walke ze spamem tylko o
    > tajemnice korespndencji (czy jakkolwiek ta kategoria sie nazywa w tym
    > przypadku).
    > Pozdraiam.

    Szanowny Kolego zrozum najpierw ,że poczta elektroniczna to nie listonosz
    ,że pomyli Nr domów.mieszkania,bloku .Tutaj skoro list trafia do ciebie i
    jest twój adres to twierdzę na 99,99999999999999% ,że ktoś go celowo wpisał
    ,a skoro mówisz o tak zwanych "ogólnych " listach to napeno jest to spam w
    100%. Bywają przypadki ,że ktoś pisząc list pomyli się z daresm ,ale ,jezeli
    są to ważne listy to po pierwszym niepowodzeniu lub nie otrzymaniu
    odpowiedzi będzie szkać przyczyny i ją znajdzei ,a napewno znajdzie gdy
    jescze mu zwrócisz uwagę.
    Wszelkie dopiski,że prawo coć wymmaga ,albo ,że cośtam .....jakieś groźby
    nakazy itp to poprostu chwyty cwaniaków spamerów.
    Miej jeszcze świadomość ,że ani "CIA ",ani "FBA" ,ani "Mikrosoft" nie
    wysyłają żdanych takich listów ,które krążą aktualnie. Zaden też bank nigdy
    i nigdzie tym sposobem nie chce potwierdzić lub zweryfikować pinu czy hasaeł
    i nr kont.Poprostu mówiąc słowami pewnwgo zananego polityka daj im w papę i
    ojej to.
    abul