eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTYMCZASOWY meldunek jako jedyne miejsce prowadzenia działalności gospodarczej › Re: TYMCZASOWY meldunek jako jedyne miejsce prowadzenia działalności gospodarczej
  • Data: 2005-11-24 22:56:58
    Temat: Re: TYMCZASOWY meldunek jako jedyne miejsce prowadzenia działalności gospodarczej
    Od: k...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    > 152 zl.

    a to się uiszcza w znaczkach skarbowych czy wpłaca na konto?
    i czy urząd przyjmie tę wpłatę, czy pogoni mnie do banku
    i z powrotem? (2x4 km, bo urząd skarbowy na odludziu)

    i czy te 100zł dla urzędu miejskiego to też w znaczkach
    czy gotówką a może wpłata na konto?

    I czy ja muszę jechać do urzędu skarbowego czy też urząd
    miejski wraz z wnioskiem o wpis do ewidencji wyda mi wniosek
    o rejestrację VAT-u i pobierze opłatę?

    pozdr
    Aleksander