  • Data: 2004-02-22 21:19:15
    Temat: Re: TVN - gala boksu i "loteria" [?!]
    Od: "BartekB" <b...@w...xxx> szukaj wiadomości tego autora

    _-Stan-_ wrote:
    > Po wysłaniu dwóch SMS dostałem 2 SMS zwrotne z których
    > wynikało, że muszę wysłać kilka następnych mocno płatnych SMS i
    > udzielać odpowiedzi, aby mieć szansę [?] na wygraną bodaj w
    > losowaniu.

    Pic polega na tym, ze nie moze to byc wygrana tylko i wylacznie przyznana na
    podstawie losowania, poniewaz do tego potrzebna jset zgoda na prowadzenie
    gier losowych a placic sie za to spore pieniazki. Zadaje sie wiec glupawe
    pytania, dzieki czemu mozna obejsc te ustawe, bo nie jest to juz gra losowa.
    Ale fakt, odpowiedzi w stylu "wyslij nastepny SMS, bo sie nie
    zakwalifikowales" jest zwyczajnym naciaganiem...
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski