  • Data: 2005-12-14 23:10:18
    Temat: Re: TPsa w sadzie zalacza cennik Tele2 jako dowod
    Od: "Szymon" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Wasilewski <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> napisał(a):

    [ciach]
    > Na koniec dodaj, że wolisz te
    > pieniądze wpłacić na PCK, niż na konto monopolisty, który je zwyczajnie
    > podstępnie wyłudził.

    ja to napisalem i nie raz, tylko bez tego co zostawilem w cytacie :)

    ale TPsa ciagle swoje (teraz podparla sie az cennikiem Tele2), a sedzina
    ciagle domaga sie uzupelnienia i uzupelnienia i powiedziala, ze bez
    prawnika "zgine"...

    chodzi o to, ze domagam sie juz nie tylko anulowania naleznosci (uznanie
    nieistnienia naleznosci), ale tez anulowania skutkow prawnych jakie TPsa
    przeprowadzila wobec mnie jako dluznika (zerwanie umowy, wylaczenie telefonu,
    windykacja) oraz odszkodowania ok. 1600 zl za to ze tel nie dzialal przez 9
    miesiecy. Napisalem to tak po prostu, w punktach jako "uzupelnienie pozwu",
    ale teraz mam to w 7 dni napisac zgodnie z procesowymi zasadami. Czy ktos
    moze mi wskazac miejsce w sieci, gdzie takie zasady sa jasno wylozone (jakies
    wzory, etc.?).
    pozdrawiam i dzieki
    Szymon