  • Data: 2005-11-04 14:55:28
    Temat: Re: TPSA - podpisana umowa na Neostrade, nie chca zrealizowac.
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur M. Piwko napisał(a):

    > Jaka oferta? GPRS? Nie tylko dla firm przecież. Tyle że to bez
    > znaczenia.

    Jeszcze za czasów Idei był internet tylko dla firm, potem był Plus , a
    teraz jest w Orange również dla wszystkich - to tak dla zaznaczenia, że
    TPSA nie jest niezastąpiona, z tą swoja neostradą i abonamentem za
    telefon do niej w komplecie.

    Pozdrawiam
    Justyna - mam na sumieniu paru klientów TPSA, co się przesiedli;-)