  • Data: 2004-09-28 11:54:16
    Temat: Re: TPSA i plan socjalny
    Od: "marik" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Florek" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cj8mld$22r$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Staram sie o zmiane abonamentu na pakiet socjalny TPSA, jednakze mam
    > jednoczesnie podpisana umowe z Tele 2. Kiedy dzwonie do TPSA warunkiem
    > uzyskania pakietu socjalnego jest zerwanie umowy z Tele 2.
    >
    > I teraz prosze spojrzcie i osadzccie, czy taki zapis Cennika Krajowych Uslug
    > Telekomunikacyjnych TPSA jest zgodny z ustawami, ktore chronia konsumenta,
    > czy tez moze nadaje sie to do zaskarzenia w UOKiK:
    >
    > 4. W ramach planu TP socjalnego Abonenci mogą korzystać wyłącznie z usług
    > Telekomunikacji Polskiej

> [...]

    U. z dnia 21 lipca 2000 r. Prawo telekomunikacyjne

    Art. 34.
    2. Operator nie może uzależniać zawarcia umowy o świadczenie usług
    telekomunikacyjnych, a także świadczenia tych usług, od:
    1) zawarcia przez użytkownika umowy o świadczenie innych usług lub nabycia
    urządzenia u określonego dostawcy,
    2) nie zawierania z innym operatorem umowy o świadczenie usług
    telekomunikacyjnych,

    marik