  • Data: 2004-09-20 22:53:20
    Temat: Re: {TKM} Niezapłacone faktury za towar
    Od: "rezist.com" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Było widać "od początku" że to "syna"...

    Te dane sa z pieczatki, ktora przystawili niechcacy na
    trzeciej fakturze. Cala reszta papierow jest opieczatkowana tylko
    nazwa firmy, adresem, Regonem i NIPem. Gdy Znajomy ich o to zapytal,
    potwierdzili tylko ze faktycznie tak to wyglada.

    Jakies bylo moje zdziwienie gdy znalazlem dzisiaj strone
    internetowa tejze Gminy. Jutro przekaze Znajomemu sprawe
    do dalszego rozgryzania.

    > BTW: należności cywilnoprawne (w tym płatności :)) reguluje
    > zawsze właściciel DG OF - nawet jakby "zamknął" to na nim
    > osobiście "wiszą" długi.

    Dobre chociaz to.

    Jeszcze raz w imieniu nie swoim dziekuje za konsultacje :)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com