  • Data: 2003-04-09 06:57:55
    Temat: Re: Szukam prawnika do sprawy przeciwko PKO BP
    Od: "gonz0" <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nnnn" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b6uoao$d19$1@inews.gazeta.pl...

    > PKO BP IX Oddział w Warszawie (ul. Nowogrodzka)

    jesli nie jest to duzy kredyt (pojecie wzgledne) zabierz go stamtad i
    przenies do innego banku. Co prawda nie wiem czy zaplacisz cos dodatkowo ale
    unikniesz stresow.

    A ten system zwany ZORBA po prostu tak ma, ale to nie dowodzi. Wyslij pismo
    z zadaniem skorygowania i sprawdzenia wszystkich oplat oraz sprawdzenia daty
    ksiegowania poszczegolnych wplat. Na pismo musza odpowiedziec, tak mi sie
    wydaje, w jakies 30-60 dni. Jesli bedzie jakis rozjazd miedzy datami
    ksiegowania a wplatami (np 16 wplywa to 16 lub najpozniej 17 powinno byc
    zaksiegowane na kocie) to wtedy recznie zazadaj korekcji ! Musza to zrobic !

    gonz0