eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSztuczki marketowe - normalnie scyzorykRe: Sztuczki marketowe - normalnie scyzoryk
  • Data: 2013-08-09 13:07:22
    Temat: Re: Sztuczki marketowe - normalnie scyzoryk
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Fri, 9 Aug 2013, Krzysztof 'kw1618' (W-wa) wrote:

    > Widziano takie praktyki, ze
    > na sali stały napoje w puszkach z napisem
    ^^^^^^^
    > PRMOCJA, przed sklepem plakat z napisem promocja i obniżoną ceną
    > i cena była atrakcyjna i niska,
    > a w szafie chłodzącej te same napoje, takie samo
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > opakowanie, ale cena była "normalna".


    Chwila, chwila.
    Ciebie dziwi, że cena za towar niechłodzony i chłodzony jest różna?
    To jest zupełnie inny przypadek, niż cena za "towar o takich samych
    cechach", nawet jeśli skład jest ten sam :>
    Nie widzę przeszkód, aby różna cena miała dotyczyć dajmy na
    to margaryny z terminiem końca przydatności do spożycia za tydzień
    i za pół roku.
    I nie widzę podstaw aby to nie mogło dotyczyć *dowolnej* cechy
    towaru. Włącznie z tym, że czerwone jest droższe (bo szybsze :P)

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 09.08.13 20:15 z
  • 10.08.13 17:29 4cx1000

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1