  • Data: 2005-06-11 05:00:27
    Temat: Re: Szkolenia w okresie probnym
    Od: Wwa <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson napisał(a):

    > A czytali pierwszy post w wątku? O czym tam mowa?

    Teraz mamy wyjaśnioną sytuację. Pracodawca chroniąc swoje interesy umową
    na czas określony 3 lata bezpiecznie inwestuje w kandydata posyłając go
    na drogie szkolenie.

    Bardzo wszyscy przyzwyczailiśmy się, że pierwsza umowa jest na okres
    próbny i to koniecznie na 3 miesiące a teraz występuje różnorodność.
    Pamiętam moje zaskoczenie gdy okazało się że przygotowano dla mnie umowę
    o pracę na rok a nie na 3 miesiące w dodatku ze stawką
    wynegocjonowaną na okres (dla mnie) próbny a na dodatek na stanowisko o
    szczebel wyżej niż ustalone było w trakcie rozmowy. Po prostu
    bezwstydnie wykorzystali element zaskoczenia kandydata.

    Wwa