eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSzkoda w wyniku zatrzymania pijanego kierowcy › Re: Szkoda w wyniku zatrzymania pijanego kierowcy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.internet
    ia.pl!news.intelink.pl!newsfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.ne
    ostrada.pl!not-for-mail
    From: BartekK <s...@N...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Szkoda w wyniku zatrzymania pijanego kierowcy
    Date: Wed, 26 Nov 2008 18:21:05 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 22
    Message-ID: <ggk0lc$e01$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <ggh1fa$qp$1@pippin.nask.net.pl> <gghkfo$q1c$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dlugi.drut.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1227720173 14337 83.18.31.34 (26 Nov 2008
    17:22:53 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 26 Nov 2008 17:22:53 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.18 (Windows/20081105)
    In-Reply-To: <gghkfo$q1c$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:565087
    [ ukryj nagłówki ]

    Robert Tomasik pisze:
    > Jedyną rzeczą, na którą mógłbyś się ewentualnie powoływać, to byłby stan
    > wyższej kloniczności. Czyli doprowadzasz do kolizji chcąc uniknąć
    > wypadku. Z tym, że w mojej ocenie udowodnienie, że oczywistym
    > następstwem dalszej jazdy pijanego kierowcy będzie wypadek jest
    > niemożliwe. Stąd odradzam tego typu zabawy na przyszłość. Jadących z
    > przeciwka równie dobrze można ostrzegać "zza pleców" pijanego. Prowadzi
    > się za nim obserwację i wzywa Policję.
    Obawiam się że to raczej skończyłoby się stanem niskiej komiczności, niż
    wyżej konieczności.
    Zatrzymanie pojazdu niechcącego się zatrzymać to całkiem spory dział
    nauki, policja (chyba zwłaszcza amerykańska) się tego uczy i nawet
    czasem ćwiczy, i na ile jest dość skutecznie możliwe "od tyłu" to "od
    przodu" wymaga dużo większego doświadczenia i grozi dużo większymi
    nieprzyjemnościami. Amatorsko i "dla dobra ogółu" bym się w to nie
    bawił, chyba że różnica kalibru jest rzędu paru ton i najwyżej skrzywi
    ci się zderzak typu szyna kolejowa ;)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
    | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
    173

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1