  • Data: 2010-08-26 21:40:13
    Temat: Re: Szkoda calkowita w PZU
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 8/26/2010 2:57 PM, Marek S wrote:

    > Nie chce sprzedawac tego auta ani sie go pozbywac. Auto jezdzi i ma sie
    > dobrze, jest tylko do wymiany blotnik, zderzak i lampa. Nie mam ochoty
    > sie go pozbywac z tego powodu. Chce dostac pieniadze i naprawic go we
    > wlasnym zakresie w zakladzie, ktory sam sobie wybiore, a nie w tym,
    > ktorzy oni mi narzuca.

    bardzo skutecznie pomaga pismo podpisane przez adwokata.
    szybko zmieniaja zdanie co do wartosci auta.
    Podrzucilem prawnikowi wycene samochodu przy likwidacji szkody, po czym
    zadzwonilem do PZU i poprosilem o polise AC na ten sam samochod i nagle
    wartosc samochodu wzrosla 10-krotnie.

    te dwie rozmowy wystarczyly, zeby co prawda dalej zostali przy wyplacie
    70% odszkodowania, ale juz wg wyceny tej z zakupu AC.
    Nawet sie nie targowali.

    Zrob to samo.