eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: Szef ABW ma zostać Pierwszym Cenzorem RP3 [Wolność Słusznego Słowa UE podbija RP3]Re: Szef ABW ma zostać Pierwszym Cenzorem RP3 [Wolność Słusznego Słowa UE podbija RP3]
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Szef ABW ma zostać Pierwszym Cenzorem RP3 [Wolność Słusznego Słowa
    UE podbija RP3]
    Date: Thu, 19 Sep 2024 12:56:16 +0200
    <vbuukb$2bj$2@news.chmurka.net> <vc0j4s$2snlo$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <vc1m6p$sl$5@news.chmurka.net> <vc8g7n$3101d$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <vc9ahb$2rs4i$1@dont-email.me> <vc9b6q$2qgh0$2@dont-email.me>
    <vc9ctf$2sc9r$1@dont-email.me> <vc9d50$31fdu$2@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <a...@w...eu> <vcb4vm$32cv1$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <a...@w...eu> <vcb76k$32enk$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <vcbhg9$14fta$1@news.icm.edu.pl>
    <zlzw2uoueclb.4fcu2e0p413w$.dlg@40tude.net>
    <vcbo97$14fta$3@news.icm.edu.pl>
    <1o08dzyfwyhlu$.1kkbr3ptdn0j7$.dlg@40tude.net>
    <vce4m7$18jb5$2@news.icm.edu.pl>
    <1ecuhrkw7k05s.cqu1rqofaroa$.dlg@40tude.net>
    <vcgguc$1crem$1@news.icm.edu.pl>

    On Thu, 19 Sep 2024 08:39:10 +0200, Cyklista wrote:

    > Nieprawda, dalej wolno mu na 12 miesięcy wypisać. (dlaczego twierdzi
    > inaczej to nie wiem).

    Byc może to moje niezrozumienie, na podstawie informacji z apteki

    https://pacjent.gov.pl/aktualnosc/roczna-e-recepta

    > Leki mają swój okres przydatności i zazwyczaj to jest 3-5 lat od
    > produkcji, więc problem krótkiego terminu pojawia się bardzo rzadko
    > Są ludzie którzy nie mają ochoty co miesiąc odwiedzać apteki i problemu
    > z wydaniem od razu więcej pieniędzy i chętnie by nie na pół roku ale i
    > na rok wykupili wszystko od razu.

    A tu minister uważa inaczej.

    > Dokładnie tak jest, ten jeden lek musisz w całości wybrać w jednej
    > aptece (i jak ktoś nieświadomie sobie na wakacjach wybierze jedno
    > opakowanie to potem się dziwi po powrocie do domu że jego recepta jest
    > tam tylko do wybrania)

    > To wtedy idzie do lekarza po nową receptę (lekarz widzi w systemie że
    > poprzednia nie była w całości wybrana), tak jak i w przypadku wyżej
    > opisanym wakacyjnym.

    No ale tę starą unieważnia, zostawia, czy nie może wypisać nowej,
    bo już raz lek zapisał ? :-)

    > Jednak odchodziły powoli i jak pisałem uważam że musiał upłynąć jakiś
    > czas na ponowne rozprzestrzenienie się wirusów w populacji.

    28.03.2022 zniesiono.
    To juz ze dwa sezony grypowe powinny być za nami ..

    J.