  • Data: 2005-06-29 11:05:26
    Temat: Re: Szatnia obowiązkowa?
    Od: Marcin Tałajczyk <tulujczyk@ZAMIEN_ulu_NA_ala.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    g...@p...onet.pl napisał(a):
    > Witam!
    > Kiedyś wchodząc do lokalu (pub) bramkarz mnie zatrzymał oznajmiając, że szatnia
    > jest obowiązkowa i, że mam zostawić kurtkę właśnie tam. Dodam, że było
    > stosunkowo ciepło, więc kurtka lekka, letnia a szatnia - oczywiście płatna. Czy
    > właściciel może dawać takie obostrzenia, że w kurtkach nie wpuszczamy? (w pubie
    > są wieszaki przy każdym stoliku)
    >
    > pozdrawiam greo

    Właściciel lokalu (lub ochrona na jego polecenie) może wpuszczać kogo
    chce i od strony prawnej nic mu sie zrobisz. Może np. wpuszczać tylko
    ludzi w zielonych skarpetkach i będzie OK :-) Jedyną skuteczną metodą są
    w tym przypadku prawa rynku - idź do konkurencji.

    PS. U mnie w mieście istnieją lokale o znacznie większym stopniu
    dyskryminacji (np. tylko dla kobiet)
    --
    Pozdrawiam.
    Marcin.