    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Szantażyści wyłudzają kasę od szkół, jak się bronić?
    Date: Sat, 17 Apr 2010 09:06:46 +0200

    W dniu 2010-04-16 23:52, Robert Tomasik pisze:

    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    > wiadomości news:hq93m9$4kp$1@news.onet.pl...

    > A możesz choćby na priv wysłać nazwę i adres tej sprytnej firmy? Masz
    > adres antyspamowy, więc nie mogłem napisać wprost.

    Wystarczy zrobić whois sbsmen.edu.pl :D

    Polska Poczta Elektroniczna SA
    Azot 2
    43-600 Jaworzno

    W sumie z tym krakowem to źle luknąłem, bo rejestratorem jest NetArt z
    krakowa, a PPE jest faktycznie z Jaworzna.

    Wyguglałem na szybko:
    http://sbsmen.edu.pl/pytania.htm
    http://prawo.vagla.pl/node/8786

    A tu nawet ministerstwo bredzi o konieczności reinstalacji serwerów:

    http://www.men.gov.pl/index.php?option=com_content&v
    iew=article&id=1042%3Akomunikat-ministerstwa-edukacj
    i-narodowej-w-sprawie-dziaa-podjtych-przez-spok-pols
    ka-poczta-edukacyjna-sa&catid=97%3Aedukacja-informat
    yczna-i-medialna&Itemid=134

    Owszem, piszą o intranecie, ale niektórzy nauczyciele panikują że jak
    ich serwer ma dostęp do internetu, to już pozamiatane i trzeba płacić
    albo reinstalować.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek