    From: PlaMa <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: System na innym komputerze niż w licencji
    Date: Wed, 26 Sep 2007 12:43:21 +0200

    Jacek M pisze:

    > Czy trzykrotność obowiązywałaby również gdybym miał legalne Boxowe
    > pudełko z sytemem (bo o taką sytuację mi chodzi)? A czy po zapłaceniu
    > tej trzykrotności będę już mógł z tego normalnie korzystać na tym jednym
    > komputerze? Wydaje mi się, że coś o takiej ustawie słyszałem. To i tak
    > by się opłacało, bo mając już komputer wart 4000 miałbym ten system za
    > 1500 i nie musiałbym kupować sprzętu za 8000.

    A to nie jest tak, że mając legalnie zakupiony program ale łamiąc jego
    licencje, nie możesz być ścigany KK ale producent może zrobić Ci proces
    cywilny?

    Było tu jakiś czas temu, że kupując najtańszego windowsa do użytku
    domowego i używając go w firmie łamie się tylko postanowienie licencji a
    nie prawo...

    > Pozdrawiam
    > Jacek

    pozdrawiam.