    From: Yapi <y...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Stypendium z UE
    Date: Mon, 11 Oct 2004 21:46:59 +0200

    rav wrote:

    > Witam, chcialbym sie dowiedziec w jaki sposob mam napisac podanie o stypendum z
    > funduszu narodowego unii europejskiej (dla rodzin ubogich)? prosilbym o jakis
    > wzor lub co ma sie znajdowac w podaniu?
    > Pozdrawiam

    Czy chodzi Ci o stypendium z Europejskiego Funduszu Spolecznego?
    Jesli tak to powinienes zglosic sie do swojego starostwa powiatowego i
    zasiegnac jezyka. Zapytaj sie przede wszystkim o terminy gdyz te sa juz
    na finiszu tak wiec musisz sie spieszyc. Jesli jeszcze masz mozliwosc
    zlozenia wniosku to odpowiedni formularz powinienes otrzymac od
    urzednikow starostwa. Nastepnie musisz pozbierac odpowiednie
    zaswiadczenia (o dochodzie PIT czlonkow swojego gospodarstwa domowego, o
    dochodzie z prowadzenia dzialalnosci rolniczej badz braku takiego,
    ewentualnie o innych zrodlach dochodu. Nie zapomnij o zaswiadczeniu o
    miejscu stalego zameldowania, ktore otrzymasz w ewidencji ludnosci
    swojego urzedu gminy).

    Zaswiadczenia pobierasz w ponizszych instytucjach:
    1) zaswiadczenia o dochodzie PIT - urzad skarbowy;
    2) zaswiadczenia o dochodzie z gosp. rolnego - urzad gminy;
    3) zaswiadczenie o zameldowaniu - urzad gminy;
    4) zasiwadczenie z uczelni badz szkoly o kontynulowaniu nauki (szkoly
    ponadgimnazjalne, uczelnie wyzsze).

    I to chyba w zasadzie wszystko, tylko musisz sie spieszyc.
    W moim powiecie takie wnioski mozna skladac do 22 pazdziernika.

    Nie wiem czy o to Ci chodzilo.
    Pozdrawiam.