  • Data: 2005-09-12 07:04:52
    Temat: Re: Stypendium naukowe za 7 semestr - należne czy nie?
    Od: badzio <b...@n...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    p...@N...o2.pl napisał(a):
    > Za średnią sesji 6-go semestru dostawałem w 7-mym.
    > W sesji 7-go semestru również miałem wysoką średnią.
    > Po tej sesji już nie miałem nauki w szkole,
    > tylko pisałem pracę dyplomową.
    > Nadal miałem (mam) legitymację studencką ważną do 30.X.2005.
    > Zadałem pytanie do Dziekanatu, czy nie powinni mi za tę sesję 7-go
    > semestru wypłacać stypendium (mimo że już nie mam zajęć).
    > Oni odpowiedzieli, że nie, bo zakończenie 7-go (ostatniego)
    > semestru oznacza utratę praw studenckich.
    > Czy to stypendium mi się należy czy nie?
    Nie slyszalem zeby ktos w takiej sytuacji mial stypendium. Studiuje na
    magisterskich, dziennie, na Politechnice Lodzkiej, znajomi na roznych
    innych uczelniach - nikt nie otrzymywal stypendium po X semestrze.
    > W każdym bądź razie, moja podejrzliwość wynika z tego,
    > że pewnego pięknego dnia Szkoła "obudziła się" i nagle
    > poinformowała, że będę dostawał stypendium naukowe
    > i wypłaciła też zaległe - należne.
    > Nie wiem, czy weszła jakaś ustawa/rozporządzene,
    > czy też ktoś im się "dobrał do skóry" (UOKIK, MEN, NIK ?)
    Tak, zmienilo sie. Rok temu weszlo jakies rozporzadzenie, ktore
    zrownywalo studentow zaocznych i dziennych w prawach jesli chodzi o
    stypendia.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl