    From: "Angler" <a...@3...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Studia i oplata za nie
    Date: Tue, 4 Mar 2003 23:55:33 +0100

    > Osobiście polecam skorzystanie z kredytu studenckiego. W
    > przypadku, kiedy będzie miała dobre oceny istnieje możliwość, że
    > umorzą jej 20% kredytu.

    Włąsnie o takiego rodzaju wsparcie mi chodzi. Pozyczki na specjalnych
    warunkach dla studemntow.
    Dziekuje za ta mysl. Dlatego wlasnie napisalem tego posta zeby ktos kto zna
    jakies sposoby zdozycia finansow w miare ludzkich dla studentow na dogodnych
    warunkach mog sie podzielic nimi (sposobami nie finansami)

    > Z własnego doświadczenia wiem, że można
    > dorobić parę groszy, co znacznie ułatwiłoby jej możliwość studiowania.

    Jesli moge zapytac: Pare groszy dla poczatkujacych to ile miesiecznie? Ile
    zeby nie byc wykorzystanym ani wygorowanym w celach?

    > Powinna zaryzykować i nie obawiać się, że ze względów finansowych nie
    > będzie mogła rozpocząć dalszej edukacji. Trochę odwagi. Jest młoda i
    > zdolna, taki potencjał należy wykorzystać.

    Odwagi to ona ma duzo tylko jakos tak te soki zyciowe coraz bardziej z niej
    uciekaja i czasem trzeba niezlego klapsa zeby porzucila zalamanie i chyba od
    tego ma mnie:). W kazdym badz razie jak juz cos robi to robi to niemal
    idealnie dlatego nie boje sie ze jakis pracodawca moze na nia narzekac.

    Pzdr Angler