eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid] › Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
  • Data: 2021-04-08 13:14:12
    Temat: Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 8 Apr 2021 12:45:04 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Sięgnąłeś już dna w swojej głupocie. Myślałem, ze choć podniesiesz
    > argument, ze z tego powodu, że ja twierdzę, że nie. To by choć było
    > zgodne z tradycją. Na taki kretynizm, jakżeś teraz wymyślił, to by chyba
    > poza Tobą nikt nie wpadł.

    Milicja wpadła, a sanepid jej przyklasnął.

    "Jak się okazuje w całym kraju sporo osób nie dostosowało się do zakazów i
    zostało ukaranych mandatami karnymi w wysokości od 10 tysięcy do nawet 30
    tysięcy złotych. Wśród nich jest także młody, 18-letni rowerzysta z
    Wadowic, który 12 kwietnia wbrew wprowadzonym w związku z epidemią zakazom,
    wybrał się na rowerową przejażdżkę z kolegami na wadowicką "Wenecję".
    Zauważył to patrol policji, który sporządził notatkę z zajścia. Sprawa
    trafiła do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Wadowicach,
    który na 18-latka nałożył 10 tysięcy kary. Postępowanie zostało wszczęte i
    zamknięte w jeden dzień. Nastolatek odwołał się od decyzji sanepidu."

    https://wadowiceonline.pl/wydarzenia/16236-rowerzyst
    a-z-wadowic-ukarany-przez-sanepid-interweniuje-rzecz
    nik-praw-obywatelskich

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/