eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid] › Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
  • Data: 2021-04-08 01:59:26
    Temat: Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-04-07, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    stosunek-panstwa-do-kosciola-katolickiego-w-rzeczypo
    spolitej-polskiej-16793118/dz-1-roz-2

    > Czy jednak parafia posiada kosciol? Ziemie pod nim?
    > Cmentarz, teren cmentarza ?

    KK jest właścicielem, którego oddziałem terenowym i zarządcą jest
    parafia.

    > https://www.rmf24.pl/fakty/news-dalikow-licytacja-ko
    sciola-niemal-pewna,nId,118971
    > https://www.niedziela.pl/artykul/72574/nd/Kosciol-ni
    e-bedzie-zlicytowany
    > https://wiadomosci.wp.pl/parafia-do-licytacji-komorn
    ik-wycenia-nieruchomosci-6036713605915777a

    No ale to nie stoi w sprzeczności. Własność kościelna, zarządza pewien
    podmiot prawny - parafia, którą kieruje proboszcz.

    --
    Marcin