eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoStosunek do sluzby wojskowej - przekraczanie granicy na lotniskach. › Re: Stosunek do sluzby wojskowej - przekraczanie granicy na lotniskach.
  • Data: 2006-10-14 13:37:12
    Temat: Re: Stosunek do sluzby wojskowej - przekraczanie granicy na lotniskach.
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Owszem, do wczoraj taka sytuacja wydawala mi sie dosc absurdalna - jak
    uslyszalem ze kogos tam zawrocili to troche podkopalo moje zaufanie do
    podrozy lotniczych.

    Poza tym jesli juz studiowalbym w UK to i tak nie mialbym jak tego
    udowodnic - skoro brytyjczycy nawet dowodow osobistych nie uznaja.
    Mialbym im pokazac ''cenzurke' z ocenami ?! Nie popadajmy w jakis
    obłed. Mamy 2006 rok nie 1976.

    Pozdrawiam i dziekuje za rozwianie watpliwosci.
    Paweł Gęga