    From: "Marcysia Srebrnoruska" <m...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Stosunek Pracy - co mam zrobic?
    Date: Mon, 30 May 2005 17:56:10 +0000 (UTC)

    > Stosunek pracy (domniemany) nie istnieje, bo został skutecznie rozwiązany.
    > tym, czy z naruszeniem prawa - zadecyduje Sąd Pracy (jeśli złożysz pozew).

    tak zadecyduje sad, powiedz prosze na co w takiej sytuacji moge liczyc gdy
    zapadnie wyrok, a moze rozwiazac stosunek pracy jak pisze kolega wyzej i
    miec spokoj? co wtedy? jak sad orzeknie ze umowa byla rozwiazana z
    naruszeniem prawa to czy beda mi sie nalezaly pieniadze az do momentu gdy to
    ja wypowiedzialem umowe?

    > Co to konkretnie znaczy?

    chodzi o to za padlo pytanie czy pozostaje pan w stosunku pracy

    > Przyjąć propozycję, jeśli jest dla Ciebie opłacalna. Chyba, że jest coś, o
    > czym nie napisałeś.

    wszystko jest tak jak napisalem, podpisze pewnie umowe na okres probny
    niechcialbym tylko zrobic czegos nie tak jak powinienem