  • Data: 2005-09-25 20:23:06
    Temat: Re: Stłuczka - zakaz parkowania
    Od: Raku_krak <r...@a...kom.pl> szukaj wiadomości tego autora

    k...@o...pl napisał(a):
    > Witam
    > Mialem nieszczescie wyjezdzajac z parkingu uszkodzic nieznajomy
    > samochod. Oczywiscie byla to moja wina - cofajac nie zauwazylem go.
    > Jest jedno ale - to auto stalo na zakazie parkowania (droga pozarowa -
    > chyba typowe na parkingach na blokowiskach), wiec teoretycznie nie
    > powinno go tam byc. Jestem gotow poniesc czesc kosztow naprawy (gotowka
    > lub z ubezpieczenia).

    Dostaniesz mandat za spowodowanie kolizji, gość mandat za złe
    parkowanie. Te dwie rzeczy są zupełnie nie związane ze sobą, ponieważ
    parkujący (nawet źle) w żaden sposób bezpośrednio nie przyczynił się do
    tego że Ty na niego wjechałeś. Chyba że udowodnisz, że było inaczej, np.
    że jego samochód nagle rzucił sie wprost przed twoja maskę.

    --
    Raku