  • Data: 2009-01-15 00:09:56
    Temat: Re: Stłuczka parkingowa - winny nie ścigany?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 14 Jan 2009, Tristan wrote:

    > I kij im w plecy. Kuźwa, jedno słowo człowiek pomyli i od razu plonkownicami
    > straszycie.

    E, no, jak wywiodłeś że *straszę* plonkownicą?
    Dziwię się że nikt nie protestował, nic więcej.
    Przelicz sobie moje groźby użycia plonka (w całym usenecie, nie na
    tej grupie) i określ moją "grażalność" :]

    > A kto mówił o umyślnym niszczeniu mienia? ,, ktoś zahaczył na osiedlowym
    > parkingu o moje auto''. Nie sądzę, żeby zrobił to specjalnie.

    Weź i SPRAWDŹ do JAKIEGO PRZYPADKU się odniosłem, dobrze?
    Bo siakoś byłem przekonany, że NIE do pierwotnego - tylko do podwątku.
    A, i nie przycinaj tendencyjnie, nie będzie trzeba odsyłać ;)

    pzdr, Gotfryd