eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoStluczka, oplaty za sprzatanie i kwestia ochrony danych osobowych › Re: Stluczka, oplaty za sprzatanie i kwestia ochrony danych osobowych
  • Data: 2003-05-30 17:39:09
    Temat: Re: Stluczka, oplaty za sprzatanie i kwestia ochrony danych osobowych
    Od: "Jasmine" <j...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale jeśli nie wykonasz polecenia policjanta uprzątnięcia "kupki" to pomimo
    > zapłacenia mandatu zapłacisz jeszcze za sprzątnięcie "kupki" przez wezwaną
    > firmę porządkową.
    No wlasnie, cytuje: jeśli nie wykonasz polecenia policjanta uprzątnięcia
    "kupki"

    > Widocznie nie mają takiego obowiązku. Nie widziałeś że jezdnia jest
    > zanieczyszczona??
    A widziales kiedys "czysta" ulice ? Kwestia uznania jezdni za
    zanieczyszczona (a raczej fakt stwierdzenia czy kawalki szkla z reflektora,
    z tego co wiem to w tylny klosz jest plastikowy, a przedni chyba jest z
    jakiegos szkla klejonego, stanowia zagrozenie dla innych uzytkownikow drogi)
    jest sprawa dyskusyjna i raczej nie mi o tym decydowac. Co innego w sytuacji
    gdyby na jezdni byla wielka plama oleju, to sytuacja bylaby jasna, ale tak
    nie bylo.
    Czy w zwiazku z tym, ze robi to policja, bo to oni, jak napisales, wzywaja
    sluzby porzadkowe, nie powinienem zostac "poinformowany" o koniecznosci
    uprzatniecia jezdni i o ewentualnosci wezwania odpowiednich sluzb ?

    Zostalem poinformowany o mozliwosci nie przyjecia mandatu i mozliwosci
    skierowania sprawy do sadu grodzkiego, wiec dlaczego nie o kwestii
    sprzatania jezdni ?

    Pozdrawiam Jasmine.