  • Data: 2007-01-29 10:16:30
    Temat: Re: Stłuczka - odszkodowanie, Wroclaw. Prawnik potrzebny
    Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Sty, 00:10, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

    > Opis wypadku jest wyjątkowo skąpy, ale na oko widać, że kierujący autobusem po
    > prostu nie zachował należytej ostrożności i tyle. Przecież sam poszkodowany
    > jakoś się zdołał zatrzymać. Czyli dało się tego dokonać, ale trzeba było
    > odpowiednio wcześnie zabrać się za hamowanie i tyle.

    Poszkodowany zatrzymał się dopiero jak 'ześlizgnął się' z mostu na
    asfalt. Autobus hamował cały odcinek mostu i nie mógł się zatrzymać.
    Kumpel jak tylko lekko nacisnął hamulec na moście to od razu koła
    zblokowało i zgasł silnik. Na tym samym moście (dla ludzi z Wrocławia:
    zastępcze dla szczytnickiego) sam miałem taką samą sytuację, że lekko
    nacisnąłem hamulec i od razu koła zblokowało i zgasł silnik.
    Most nawierzchnię ma z drewna i jest strasznie śliska jak jest mróz.
    Wg mnie ZDiK o tym wie i powinien jakoś o to zadbać. Mimo, że reszta
    dróg jest tylko mokra to na tym moście jest lód.